28.08.2014
Elonmerkki

Elonmerkki Blogi

Dialogia vai ohipuhumista?

Suomessa on meneillään hurja median murros. Se on varmasti tullut selväksi kaikille viestinnän ammattilaisille ja mediataloille. Monen organisaation johto ei ole kuitenkaan vielä oivaltanut sen vaikutusta johtamiseen, liiketoiminnan tai julkisen palvelun kehittämiseen.
Lue lisää ›

Kirjoittaja on ​mediastrategi, tietokirjailija, johtamisen ja viestinnän valmentaja Lilly Korpiola.

Toimivan dialogin jäljillä

Elonmerkin dialogi käynnistyi jo viime vuoden puolella, kun aiempien Elonmerkkien kävijät saivat vastata kyselyyn tulevaan tapahtumaan liittyvistä toiveista ja teemasta. Millaista oikein on hyvä dialogi viestintäammattilaisten mielestä?
Lue lisää ›

Kirjoittaja on Saara Pelto-Arvo Helsingin yliopiston viestinnän opiskelija ja Elonmerkin tuotantotiimin jäsen.

Matthew Luhn uskoo tarinoiden voimaan

Hyvä tarina erottuu informaatiotulvan keskeltä.  Se vangitsee, herättää tunteita ja se muistetaan. Tarinan avulla myös yrityksen viestintää voi edistää luovalla tavalla, joka kestää aikaa ja muutoksia.
Lue lisää ›

​Tuuli Ekman Helsingin yliopiston viestinnän opiskelija/ Elonmerkin tuotantotiimi

Sokrates kohtaa Selfien

Miksi valitsimme Elonmerkin teemaksi dialogin? Koska se on meistä tärkeä aihe. Tiedämme, että menestyvän organisaation ja toimivan työyhteisön yksi tunnusmerkki on onnistunut dialogi -vuoropuhelu sekä talon sisällä että sen rajapinnoilla.
Lue lisää ›

​Kirjoittajina Elonmerkin tuottaja Paula Pauniaho, asiakkuuspäällikkö, viestinnän osaamisaluejohtaja ja tuotantotyöryhmän jäsen Pirjo Jääskeläinen, asiakkuuspäällikkö, ACC Coach